Feature: Deceptikitty


[ENG]

I received this amazing artwork some days ago. It was a commission for my beloved husband of his dragon character Dark, a black dragon. I can't put on words how much I loved this work. I always admired the art of Deceptikitty, she have one amazing fine eye for art. ♥ I followed the evolution of the art and I saw the amount of effort she put on every detail of her pieces.
 
If you want to check on her other pieces, please reserve some time to visit on her sites:
 
 
Art © Deceptikitty

Character © My husband AKA Fulldarkness
 

[PORT]

Eu recebi esse trabalho incrível alguns dias atrás. Foi uma encomenda para meu amado marido de seu personagem Dark, um dragão negro. Eu não posso pôr em palavras o quanto eu amei esse trabalho. Eu sempre admirei a arte da Deceptikitty, ela tem um olho fino incrível para arte. ♥ Eu acompanhei a evolução da arte  eu vi o tanto de esforço que ela põe em cada detalhe de seus trabalhos.
 
Se você quer checar em outros trabalhos dela, por favor reserve um tempinho para visitar seus sites:
 
Arte © Deceptikitty
Personagem © Meu marido. AKA Fulldarkness


Nenhum comentário:

Postar um comentário